קייטרינג לבר מצווה

0
1605
קייטרינג לבר מצווה

קייטרינג לבר מצווה נערך לרוב לאחר עליית הבן לתורה, כאשר חוגגים את יום הולדתו ה-13 באולם אירועים, בבית או בכל מקום אחר. תפריט קייטרינג לבר מצווה יכול להיות מורכב ממספר ארוחות בהתאם לרצון המזמינים. ניתן לשלב קבלת פנים ולקבוע האם מדובר בהגשה עצמית או שמלצרים יגישו את האוכל לשולחן.

בין אם מדובר בתפריט קייטרינג חלבי או תפריט קייטרינג בשרי, ניתן לשלב מגוון מנות עיקריות ותוספות נלוות, אשר יענו לטעם האורחים. בין המנות הפופולריות ביותר בתפריט קייטרינג לאירועים: אנטריקוט בפריסה או סטייק אנטריקוט, פרגית ברוטב טריאקי, דג אמנון או סלמון, מבחר סלטים ותוספות חמות (אורז בר, קדירת ירקות שורש וכדומה).

בנוסף לקייטרינג יש צורך ביצירת עניין במהלך בר המצווה. אטרקציות לבר מצווה יכולות להפוך אירוע רגיל לאירוע בלתי נשכח עבור הנערים והנערות. את האטרקציות ניתן לשלב גם לפני האוכל וגם לאחריו הכול בהתאם לאופי האירוע.

קיימות חברות קייטרינג רבות המתמחות בהכנת והגשת אוכל באירועים. מומלץ לערוך השוואה בין מספר חברות קייטרינג בטרם בוחרים קייטרינג לבר מצווה. בדקו עלויות ומחירים, איכות אוכל ורמת שירות. זכרו שתמיד ניתן להגיע לאירועים אחרים שמארגנת חברת הקייטרינג בה אתם מעוניינים, כדי לבדוק כיצד היא מתפקדת בשטח.

מלאו בקצרה את הטופס משמאל, ותוך זמן קצר חברות קייטרינג מובילות יחזרו אליכם תוך זמן קצר, עם 4 הצעות אטרקטיביות לקייטרינג לבר מצווה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here